tiistai 29. syyskuuta 2015

HOMECOMING


Homecoming viikolla meillä oli joka päivälle oma pukeutumisteema ja maanantaina oli twinning day! Meiän koulussa läheskään kaikki ei pukeutunu mutta täällä kyllä ainakin yritettiin enemmän kuin Suomessa, eikä ketään katottu oudosti jos oli pukeutunut.
Perjantaina meillä oli teemana raider day ja koko koulu pukeutu koulun väreihin. Meillä alko koulu 5.30 pep rallylla eli sellasella tapahtumalla missä nostetaan koulun henkeä illan peliä varten.

Illalla football pelin yhteydessä oli crosscountryn parents night. Mentiin seisomaan katsomon eteen vanhempien kanssa ja sit meidän nimet kuulutettiin yleisölle. Sen jälkeen juostiin kentälle poliisiauton saattelemana ja tuotiin pelipallo kentälle. Homecoming peli voitettiin aika reippaasti, tarkkoja lukemia en muista mut veikkaisin jotain 60-8. 
Lauantai aamuna meidän bussi lähti 6.00 koululta kohti Oshkoshia koska meillä oli cross country meet. Kukaan ei oikeen ollu nukkunu paljoa ja kaikilla ajatukset oli illan tansseissa joten mulla ainakin oli jotenki tosi jännittynyt olo koko päivän. Juoksin muuten mun parhaan ajan (24.11) lauantaina! Just mun juoksun jälkeen törmäsin Tuuliaan jonka kanssa lennettiin samaa matkaa ja oltiin samalla tulo-orientaatio leirillä! Juteltiin siinä varmaan yli puol tuntia ja aluks en osannu oikeen sanoo mitään suomeks ja fiilis oli tosi uskomaton.

Anna, Sam ja minä.

Anna, minä ja Katelyn.

Lauantaina ennen tansseja meille tuli lähes 30 ihmistä syömään ja ottamaan kuvia ennen tansseja. Meille tuli Annan kanssa tosi kiire sen meetin jälkeen koska meillä oli alle 2tuntia aikaa käydä suihkussa ja valmistautua, joten oltiin vielä ihan vaiheessa kun porukkaa rupes tulemaan meille.


Cross country kuva.
Vasemmalta oikeelle: Kayla, minä, Skylar, Anna ja Alysha.


Syömisen jälkeen lähettiin koululle ja tanssit oli vähän sellaset kun kuvittelinkin eli muistutti sellasta ala-asteen discoa. Kaiken kaikkiaan ilta oli tosi onnistunut mun mielestä ja hauskaa oli!

1 kommentti:

  1. onko sulla jokin instagram tai snapchat josta sun vuota voisi seurailla tiheämpään tahtiin:-)

    VastaaPoista