sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

ALKU

Tervetuloa teille kaikille jotka ootte tänne eksyny! Aluks ajattelin vaan vähän kertoa ittestäni jotta teillekkin saatais joku mielikuva, että kuka tänne oikein kirjottelee.

 Oon siis Annika, 16-vuotias tyttö Vantaalta ja lähen elokuussa vaihtoon AFS:n kautta. Mulla on poikaystävä ja tykkään urheilusta tosi paljon, ehkä jopa enemmän ku syömisestä ja se on ollu mulle aina tärkeetä. Erilaisia lajeja oonki ehtiny lyhyen elämäni aikana harrastaa vaikka kuinka ja paljon. Sanon itteeni kuitenki koripalloilijaks ja ratsastajaks vaikken kumpaakaan oikeestaan enää harrasta nyt kun on kesä eikä oo varmaa pääsenkö syksyllä enää pelaamaan taikka ratsastamaan. Luonteeltani oon aika menevä, tykkään tehä paljon asioita, mutta toisaalta ajattelen ettei kunnon löhöilysunnuntaita voita mikään. Uusien ihmisten seurassa oon usein melko ujo ja hiljanen.

En oo oikeestaan vielä sisäistänyt että oikeesti lähen lähes vuodeksi pois paikasta minne oon rakentanu mun koko elämän näiden kuudentoista vuoden aikana. Ensimmäinen vuosi lukiossa oli mun mielestä tosi antoisa ja tutustuin ihan mahtaviin ihmisiin sen aikana. Mitään sijotustietoja en myöskään oo varsinaisesti saanut, mutta lennän ainakin Chicagoon ja oon nähnyt mulle etittävän sijotusta Wisconsinin alueelta. Tuun myöhemmin kirjottelemaan enemmän mun fiiliksistä koskien vaihtoon lähtöä! See you later!

2 kommenttia: