maanantai 3. elokuuta 2015

10 DAYS TO GO!

Lähtö on ensviikolla(??!?!?!) kymmenen päivää jäljellä. Kirjotin viimeks 20 päivää sitten, silloin kun oli vielä kuukausi aikaa. Mua ei jännitä ollenkaan vieläkään. Mitään en myöskään oo saanu aikaseks näiden päivien aikana joka ei sinänsä yllätä ollenkaan. Tilasin mulle viime viikolla polaroid kameran, mut ei niillä edes ollu varastossa joten en varmaan ehi saada sitä ennen ku lähen. Perjantaina ja lauantaina oon weekendeillä kavereiden kanssa ja noissa festareissa mun ajatuksetkin on pyöriny tässä muutaman päivän.
Jos jotain tulevaa vaihtaria kiinnostaa niin tilasin mulle viime viikolla tän lipun täältä. Toimitus oli tosi nopea, lippu tuli postilaatikkoon kahessa päivässä! Suosittelen.
Puhuin mun perheen kanssa ekaa kertaa facetimessa jokunen päivä sitten, mua jännitti tosi paljon mutta onnekseni ne ymmärs hyvin ja mäki ymmärsin niitä. Mulle on luvassa paljon kaikkea kivaa heti kun meen sinne. Cross country harjotukset alkaa vissiin jo vähän ennen ku tuun sinne, mutta pääsen kai mukaan joka tapauksessa, ainakin niin oon ymmärtäny. Syksyllä on luvassa myös yhdet häät joista oon innoissani koska en oo ikinä ollu! Ennen perheeseen menoa mulla on yhden päivän orientaatioleiri Manitowocissa, Wisconsinissa jonne meen heti lennon jälkeen Chicagosta bussilla.
Mut nyt rupeen kääntää todistusta englanniks ja tekemään muuttoilmotusta (ihan oikeesti).

2 kommenttia:

  1. onko sulla snapchattii josta pääsis seurailee sun vaihtovuotta? :-)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! Varsinki noi kuvat on tosi kivoja! <3 :)


    http://annikainamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista