lauantai 29. elokuuta 2015

PALJON KUVIA

Tulin lätkäsemään taas pikaisesti pari puhelinkollaasia mun kuluneilta viikoilta! Pitäis varmaan käyttää kameraa enemmän.. Nää kuvat on melko sekalaisessa järjestyksessä anteeks siitä!

Torstaina oli mun eka crosscountry kisa! Tiistaina käytiin meiän cc joukkoeen kanssa spaghetti dinnerillä ja käytiin samalla ajamassa vähän kauppakärryillä rallia tyhjällä parkkipaikalla Alisonin, Kaylan ja Annan kanssa! // Kollaasin loput kuvat on otettu torstaina itse kisasta! Mentiin kisapaikalle koulubussilla. Mun osalta kisa ei menny niin hyvin mutta mun sisko Anna ja toinen tyttö meiän jengistä (Alysha) juoksivat toiseksi ja kolmanneksi! Kaikista juoksijoiden pisteet laskiessa Marathon on toisena! 

Kuva 1; Viimeviikon lauantaina vietin päivän järvellä mun aluevalvojan ja parin muun vaihtarin kanssa. Ajeltiin veneellä, kokeilin ekaa kertaa elämässäni vesihiihtoa ja pummittiin kyyti järven toiselta puolelta muiden luokse jetskiin hajottua! // Kuvat 2 ja 3: Rhiana ja Ashley tuli meille eilen ennen football peliä hottubiin. Käytiin myös meiän takapihan lammella ajamassa paddleboardilla ja kaaduttiin kahesti veteen. // Kuva 4: Annan kanssa pelissä. Monet sanoo et näytetään oikeestikkin siskoilta!
Kuva 1: Homecoming mekon etsintää. Netissä kaikki mekot on todella kalliita joten lähdetään huomenna kirkon jälkeen ajelemaan parin tunnin päähän isompaan kaupunkiin kattelemaan mekkoja. Kuva 2: Joku random auringonlasku meiän takapihalla. Kuva 3: Viime sunnuntaina oltiin muutaman mun tulevan luokkalaisen kanssa "nuotiolla" (fire). Kuva 4: Lauantaina kun tulin järveltä mentiin Annan kanssa yöks Katelynille ja seuraavana päivänä kirkon jälkeen pidettiin piknik. (oikeesti kuvat 4. ja 3. pitäis olla toistepäin et ne olis loogisessa järjestyksessä)

Nää kaikki kuvat on football peleistä. 1.&4. on viimeviikolta ja 2.&3. eiliseltä. Meiän koululla ei oo cheerleadereita joten lähes kaikki tytöt seisoo kentänlaidalla kannustamassa ja viihdyttämässä yleisöä. Yleensä puoletkaan ei tiiä mitä pelissä tapahtuu, mutta kaikki pukeutuu koulun väreihin ja pitää hauskaa!

2 kommenttia:

  1. Hei voiks sun vuotta seurailla myös ig:n kautta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Mut löytää instagramista nimellä annikammaria ja mun snapchat storyt on kans julkisia ja snapchatissä oon nimellä annnikei ! :)

      Poista